Občinska uprava

uprava

Ustanovi jo občinski svet na predlog župana s splošnim aktom, s katerim določi njene naloge in notranjo organizacijo. Njeno delo usmerja in nadzira župan, delo občinske uprave pa vodi direktor občinskega sveta. V njej je zaposlenih 10 strokovnih delavcev.

Upravne, strokovne, organizacijsko-tehnične in administrativne naloge občine izvaja občinska uprava na področju:

  • SPLOŠNIH ZADEV
    opravljanje strokovnih, organizacijskih, administrativnih in tehničnih nalog za potrebe župana, občinskega sveta ter njihovih delovnih in posvetovalnih teles, nadzornega odbora ter drugih občinskih organov …
  • NORMATIVNO-PRAVNIH ZADEV
    priprava splošnih in drugih aktov ter mnenj in stališč, ki jih sprejmejo župan, občinski svet in drugi občinski organi …
  • UPRAVNIH ZADEV
    vodenje upravnega postopka in izdajanje odločb v teh postopkih na I. stopnji, vodenje evidence o upravnih stvareh …
  • JAVNIH FINANC
    pripravljanje proračuna in skrb za njegovo izvrševanje v skladu s predpisi, ki urejajo to področje, pripravljanje finančnih poročil in zaključnega računa proračuna …
  • DRUŽBENIH DEJAVNOSTI
    pripravljanje razvojnih usmeritev in razvojnih programov na različnih področjih družbenih dejavnosti v sodelovanju z javnimi zavodi in drugimi porabniki proračunskih sredstev iz tega naslova …
  • GOSPODARSTVA IN KMETIJSTVA
    opravljanje strokovnih nalog za občino in njene organe, kadar je občina ustanovitelj ali soustanovitelj javnega podjetja ali zavoda na področju gospodarskih javnih služb …
  • UREJANJA PROSTORA
    pripravljanje prostorskih izhodišč za sprejemanje prostorskih aktov in pripravljanje smernic za izdelavo prostorskih izvedbenih aktov …
  • GOSPODARSKIH JAVNIH SLUŽB IN INFRASTRUKTURE
    skrb za izvajanje programov razvoja gospodarskih javnih služb in nadzor nad njihovim izvajanjem …
  • DEJAVNOSTI REŽIJSKEGA OBRATA
    javna snaga in čiščenje javnih površin, urejanje javnih poti, površin za pešce, zelenih površin, izgradnja, oskrba z plinom, zimska služba, vodenje javnih del, pogrebne storitve…

Občina ima občinsko upravo za občinski organ, ki v skladu z zakonom, statutom in splošnimi akti občine izvaja upravne naloge iz občinske pristojnosti:

  • zakonito, pravočasno in učinkovito uresničevanje pravic, interesov in obveznosti strank in drugih udeležencev v postopkih,
  • polno zaposlenost delavcev v občinski upravi in
  • učinkovito sodelovanje z drugimi organi in ustanovami.

Vaše zadovoljstvo z delovanjem občinske uprave lahko izrazite preko vprašalnikov, ki jih dobite pri uslužbencih ali preko interneta: http://www.mojaanketa.si/anketa/262442342/.

images_organigram_organigram

 

Direktor občinske uprave

Damjan NapastDamjan Napast dipl.inž., direktor občinske uprave
e-pošta: damjan.napast@kidricevo.si
Telefon: 02 799 06 11
GSM: 041 394 143

Direktor občinske uprave, ki ga imenuje in razrešuje župan, vodi delo občinske uprave in njene upravne naloge.Zadevno vodenju dela, direktor občinske uprave pooblašča uslužbence za posamezne naloge v zvezi z vodenjem organov občinske uprave ter skrbi za dosledno izvajanje zakona o splošnem upravnem postopku in drugih predpisov o upravnem postopku. Direktor občinske uprave je za delo občinske uprave odgovoren županu. Sistemizacijo delovnih mest v občinski upravi na predlog direktorja občinske uprave določi župan. Direktor izdaja posamične akte iz izvirne pristojnosti občine ter lahko pooblasti uslužbence občinske uprave za opravljanje posameznih dejanj v postopku ali za vodenje celotnega postopka in odločanje. Ti lahko odločajo tudi o upravnih stvareh iz prenesene državne pristojnosti in na podlagi javnih pooblastil, če ni po zakonu drugače določeno.

Pristojnosti direktorja občinske uprave:

  • samostojno načrtuje, organizira, usklajuje, nadzoruje delo občinske uprave ter v tem okviru skrbi za zakonito in učinkovito ter smotrno opravljanje nalog občinske uprave,
  • določa obseg pooblastil uradnikov,
  • sprotno poroča županu o poteku izvajanja nalog občinske uprave,
  • izdaja posamične akte iz izvirne pristojnosti občine ter iz prenesene državne pristojnosti,
  • odgovarja za delo občinske uprave,
  • predlaga županu sprejem določenih odločitev na podlagi predloga posameznega uslužbenca,
  • na podlagi pooblastila župana izvršuje proračun občine,
  • opravlja naloge na področju javnih razpisov in javnih naročil,
  • opravlja naloge na področju načrtovanja družbenega razvoja, prostorskih planov občine, prostorskih izvedbenih aktov, urejanja prostora in urbanizma,
  • opravlja naloge na področju gradbenih zadev,
  • opravlja naloge na področju komunalnih zadev, varstva okolja,
  • opravlja naloge na področju cestnega prometa in kategorizacije cest,
  • opravlja druge naloge po pooblastilu župana.

Sprejemna pisarna

zdenkasprejemna

Zdenka Bek, administrator
e-pošta: obcina@kidricevo.si
Telefon: 02 799 06 10
Fax: 02 799 06 19

  • sprejem strank, sprejem telefonskih klicev, vlog strankam in sprejem vlog v fizični obliki,
  • obdelava vhodne, izhodne pošte,
  • evidence prejema računov,
  • dokumentov občine,
  • registra pokopališča Kidričevo ter sklepanje pogodb o najemu grobnih polj,
  • pogodb za uporabo dvoran v občini Kidričevo,
  • pogodb o zakupu zemljišča za uporabo garaže,
  • tehnična opravila za 13 krajevnih odborov (vabila, sejno gradivo, zapisniki, teren),
  • tehnična opravila za Uredniški odbor za izdajo glasila Ravno polje,
  • tehnična opravila za Komisijo za priznanja in odlikovanja,
  • ur prisotnosti in odsotnosti zaposlenih v občinski upravi,
  • splošnih informacij o storitvah občinske uprave.

Gospodarska infrastruktura

bertoGradbeno

Herbert Glavič, u. d. i. g,  višji svetovalec župana
e-pošta: herbert.glavic@kidricevo.si
Telefon: 02 799 06 22
GSM 041 728 903

  • izdaja projektnih pogojev, soglasij,
  • izdaja stališč in mnenj k lokacijskim načrtom, OOPN-jem,
  • izdaja odločb o odmeri komunalnega prispevka,
  • izvedba javnih naročil,
  • nadzor nad izvajanjem investicij.

Premoženjsko pravne zadeve

Tina Kodela, univ. dipl. prav.
e-pošta: tina.kodela@ptuj.si
Telefon: 02 799 06 12

  • priprava in nadzor nad izvajanjem podpisanih pogodb,
  • priprava občinskih aktov in pravno svetovanje županu,
  • izvajanje NUSZ,
  • izvajanje in svetovanje pri urejanju in razpolaganju z občinskim stvarnim premoženjem,
  • sklepanje pogodbenih razmerij,
  • izvajanje javnih naročil.

Gospodarske in družbene dejavnosti

zdenkaDruzbenaDejavnost

Zdenka Frank, d.e., svetovalka za družbene dejavnosti in gospodarstvo
e-pošta: zdenka.frank@kidricevo.si
Telefon: 02 799 06 13
GSM: 041 746 956

  • priprava gradiva za seje odbora za družbene dejavnosti,
  • sodelovanje na sejah odbora za družbene dejavnosti, strokovnih komisij na področju športa in kulture,
  • priprava proračuna za področje družbenih dejavnosti,
  • izvajanje proračuna na področju družbene dejavnosti ,
  • sodelovanje z ravnaTelefonji javnih zavodov na področju družbenih dejavnosti (šol in vrtce),
  • strokovno vodenje postopkov javnih razpisov na področju športa, kulture, humanitarnih, zdravstvenih in invalidskih organizacij in društev,
  • spremljanje izvajanja letnih programov na področju športa, kulture, humanitarnih, zdravstvenih in invalidskih organizacij in društev,
  • izvajanja programov na področju družbenih dejavnosti (predšolske vzgoje, šolstva, zdravstva, sociale, stanovanjske problematike),
  • soglasja k prijavi prireditev,
  • dovoljenje za prekomerno obremenitev okolja s hrupom v času prireditev,
  • priprava gradiva za seje odbora za gospodarstvo,
  • sodelovanje na sejah odbora za gospodarstvo,
  • priprava proračuna za področje gospodarstva,
  • izvrševanje proračuna na področju gospodarstva,
  • strokovno vodenje postopka javnega razpisa za področje gospodarstva,
  • potrditev urnikov gostinskih obratov,
  • dovoljenja za prodajo izven prodajaln in na premičnih stojnicah.
  • skrb za pravočasno pripravo gradiva za seje občinskega sveta
  • pisanje zapisnikov sej občinskega sveta,
  • skrb za pravočasen zapis sprejetih sklepov na občinskem svetu,
  • strokovno sodelovanje in priprava gradiv za komisijo za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja
  • vodenje kadrovskih evidenc,
  • strokovna priprava programov javnih del.
  • skrbnik načrtov zaščite in reševanje,
  • strokovno vodenje in izvajanje sklepov odbora za razpolaganje z dodeljenimi sredstvi požarnega sklada.
  • vodenje protokolarnih zadev in prireditev občine,
  • priprava občinskih prireditev,
  • strokovno vodenje razpisov za izvedbo prireditev ob občinskem prazniku in spremljanje izvedbe teh prireditev.

Okoljske in komunalne dejavnosti

igorKomunala

Igor Premužič, višji referent
e-pošta: igor.premuzic@kidricevo.si in vzdrzevanje@kidricevo.si
Telefon: 02 799 06 16
GSM: 041 699 365

  • vodenje in nadziranje režijskega obrata,
  • organiziranje sistema gospodarskih javnih služb in izvajanje nalog s področja gospodarskih javnih služb,
  • izdajanje potrdil iz evidenc oz. o dejstvih, o katerih organ ne vodi evidence, pa zakon določa izdajo potrdila,
  • upravljanje prometnih površin in vzdrževanje svetlobne prometne signalizacije,
  • izdajanje odločb o odmeri komunalnega prispevka na zahtevo investitorja ter vodenje drugih upravnih postopkov prve stopnje na komunalnem področju,
  • koordinacija aktivnosti na področju komunalne dejavnosti in varstva okolja,
  • vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji,
  • sodelovanje na sejah organov občine,
  • opravljanje drugih nalog podobne zahtevnosti.

Področje strukturne politike

mojcaKmetijstvomag. Mojca Meško, višja svetovalka,
e-pošta: mojca.mesko@kidricevo.si
Telefon: 02 799 06 21
GSM: 041 650 808

  • priprava splošnih aktov ter priprava oz. nudenje strokovne pomoči pri pripravi predpisov iz področja kmetijstva, občinskega prostorskega načrtovanja in urejanja prostora,…
  • spremljanje, poročanje in priprava analiz,
  • spremljanje, poročanje in priprava analiz v zvezi z občini aktualnimi razpisi,
  • sodelovanje pri oblikovanju najzahtevnejših sistemskih rešitev in drugih gradiv,
  • priprava zahtevnih analiz, razvojnih projektov, Informacijermacij, poročil in drugih gradiv,
  • vodenje in odločanje v zahtevnih upravnih postopkih,
  • vodenje najzahtevnejših upravnih postopkov.

Računovodstvo

Finančno-računovodska služba opravlja dela in naloge na naslednjih področjih:

tatjanaRacunovodstvo

Tatjana Kačičnik, u.d.e., višja svetovalka župana,
e-pošta: tatjana.kacicnik@kidricevo.si
Telefon: 02 799 06 14
GSM: 041 858 650

Računovodstvo:

  • Priprava predloga proračuna in rebalansa proračuna,
  • Izvaja finančno poslovanje,
  • Vodi računovodstvo za občino,
  • Vodi blagajniško poslovanje,
  • Izdeluje zaključni račun in premoženjsko bilanco ,
  • Sodeluje z ostalimi službami pri pripravi in izvajanju določenih nalog,
  • Sodeluje z resornim ministrstvom ter neposrednimi in posrednimi porabniki občinskega proračuna.

Finance:

  • plačilni promet občine Kidričevo,
  • salda-konti ( knjiženje plačil),
  • knjiženje banke,
  • vodenje blagajne,
  • obračun in priprava plač, sejnin komisij,  odborov in občinskega sveta, obračun pogodbenega dela,
  • avtorskih pogodb, potnih nalogov, delo družinskega  pomočnika,
  • likvidatura (vnašanje računov v vhodno knjigo, razdeljevanje referentom v podpis, likvidatura),
  • izdaja in izpolnjevanje naročilnic,
  • naročanje čistilnega, reprezentančnega materiala, pisarniškega materiala,
  • fakturiranje (izdaja računov).

Dragica Kaiser, e.t., referent,
e-pošta:dragica.kaiser@kidricevo.si
Telefon: 02 799 06 15
GSM: 041 467 721

Režijski obrat – Javno podjetje


David MERC, dipl. inž. gradb., direktor

e-pošta: david.merc@kidricevo.si in vzdrzevanje@kidricevo.si
Telefon: 02 799 06 25
V letu 2011 je Občina ustanovila javno podjetje Vzdrževanje in gradnje d.o.o., ki postopoma prevzema naloge režijskega obrata. Javno podjetje izvaja naslednje naloge:

  • obveščanje o stanju objektov, naprav, opreme, poslovnih prostorov in prevoznih sredstev in potrebi po večjih popravilih,
  • vzdrževanje cest, javnih površin,
  • javne razsvetljave,
  • opravljanje manjših popravil oziroma tekočih vzdrževalnih del na objektih, napravah, opremi, poslovnih prostorih in prevoznih sredstvih,
  • urejanje okolice objektov,
  • vzdrževanje kanalizacijskega sistema,
  • vodenje vseh predpisanih evidenc motornih vozil,
  • čiščenje javnih površin,
  • urejanje javnih poti, površin za pešce in zelenih površin,
  • obnova in vzdrževanje občinskih cest,
  • urejanje in vzdrževanje pokopališča,
  • vzdrževanje in upravljanje športno-rekreacijskih objektov,
  • in vsa druga področja v okviru gospodarskih javnih služb, ki temeljijo na zakonu.

Občinska blagajna

V prostorih Občine Kidričevo deluje občinska blagajna. Občani Občine Kidričevo lahko brez plačila provizije poravnavajo obveznosti do naslednjih dobaviteljev:

Občina Kidričevo, Osnovna šola Borisa Kidriča, Osnovna šola Cirkovce, Vrtec Kidričevo, ČZP Večer d.d., Radio-Tednik Ptuj d.o.o., Elektro Maribor d.o.o., Komunalno podjetje Ptuj d.o.o., Komunalno podjetje Slovenjska Bistrica d.o.o., Čisto mesto Ptuj d.o.o., PSS Ptuj d.o.o., Vzajemna d.v.z., Kabel TV d.o.o. in Telemach d.o.o.

Blagajna deluje v pritličnih prostorih Občine Kidričevo, Kopališka ulica 14 ob sredah od 8.00 do 12.00 ure in od 13.00 do 16.00 ure. Plačilo obveznosti je možno samo z gotovino, vse morebitne reklamacije računov se še nadalje rešujejo na sedežih podjetij.

*od 1.1.2016 ne sprejemamo več računov RTV Slovenija

Skupna občinska uprava občin v Spodnjem Podravju

Po odloku o ustanovitvi organa Skupne občinske uprave občin v Spodnjem Podravju (Uradni list RS, št. 58/11) so ustanoviteljice Skupne občinske uprave občin v Spodnjem Podravju občine Cirkulane, Destrnik, Dornava, Duplek, Gorišnica, Hajdina, Juršinci, Kidričevo, Majšperk, Markovci, Ormož, Podlehnik, Središče ob Dravi, Starše, Sveti Andraž v Slovenskih goricah, Sveti Tomaž, Trnovska vas, Videm, Zavrč, Žetale in Mestna občina Ptuj prenesle na SOU SP naloge iz prostorskega načrtovanja, zagotavljanja in izvajanja javnih služb, medobčinske inšpekcije in redarstva,notranje revizijske službe, …

Kontakti:
Skupna občinska uprava občin v Spodnjem Podravju,
Mestni trg 1, 2250 Ptuj
Telefon: +386 2 748 29 63,
Telefaks: 02 748 29 44
e-pošta: sou@ptuj.si
http://www.sou-info.si/

Uradne ure:
Ponedeljek: od 8.00 do 12.00
Sreda: od 8.00 do 12.00   od 14.00 do 16.00
Petek: od 8.00 do 12.00

Matična številka: 1429353000
ID za DDV: SI84131110
TTR: 01296-6956977869

Obrazci in vloge